مقالات

ترازو سیم کارتی رادین 09122076310

ترازوی دیجیتال رادین

ترازو سیم کارتی رادین نوآوری بسیار جالب و سودمندی است که برای اولین بار توسط شرکت مبتکر و پیشرو آروین دوساری در منطقه خاورمیانه طراحی و اجرا شده است . آروین دوساری نام شرکتی ایرانی است که در زمینه طراحی و تولید سیستم توزین فروشگاهی فعالیت داشته و با نام تجاری ترازوی رادین شناخته می‌شود .

امروزه با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از کارهایی که قبلاً زحمت بیشتری داشته و نیاز به صرف وقت و هم چنین لزوم انجام حضوری آنها بود ، راحت‌ تر شده و به وسیله تلفن همراه و در کوتاه‌ ترین زمان ممکن صورت می‌پذیرد ، باید گفت شرکت نوآور و متخصص ترازوی رادین با تولید ترازو سیم کارتی رادین امکانات و قابلیت ها را برای یک ترازو فروشگاهی به حد کمال رسانده است .

علت طراحی و تولید ترازو سیم کارتی رادین چه بود ؟

ترازو سیم کارتی رادین

پیشرفت سریع تکنولوژی و استفاده روز افزون افراد از تلفن همراه به عناوین مختلف برای اموری غیر از تماس تلفنی و ایجاد ارتباط با دیگران ، شرکت مبتکر و پیشرو ترازو رادین را بر آن داشت تا این بار هم با ابتکاری دیگر موجبات رفاه هرچه بیشتر مشتریان خود را با تولید ترازوی سیم کارتی رادین فراهم سازد .

پس امکان دریافت پیامکی گزارش کارکرد ترازوهای فروشگاهی را از ترازو رادین مدل سیم کارتی طراحی و به مرحله اجرا گذاشت حال باید گفت این تکنولوژی منحصر بفرد و ممتاز منجر به امتیازی ویژه برای ترازوهای سیم کارتی رادین شد که با استقبال بی سابقه ای از سمت کاربران مواجه شده است .

مزایای ترازو سیم کارتی رادین :

ترازو سیم کارتی رادین

ترازو سیم کارتی رادین بروزترین و مجهزترین و البته پرکاربردترین نوع ترازوی دیجیتال رادین به شمار می‌ آید . تکنولوژی جدید و سودمند تعبیه سیم کارت در ترازو سیم کارتی رادین برای مدیران فروشگاه‌ها و مراکز فروش بسیار ایده آل و کاربردی است .

نصب سیم کارت بر روی ترازو رادین و ارسال پیامک (SMS) به تلفن همراه مالک یا مدیر فروشگاه قابلیت منحصر بفرد و ارزشمندی است که این امکان را برای مالکان یا مدیران فروشگاه ها فراهم می آورد تا بدون نیاز به حضور در فروشگاه ، در هر مکانی که باشند و در هر ساعت از روز بتوانند از کارکرد ترازوی فروشگاهی رادین خود در فروشگاه مطلع شوند .

ترازو سیم کارتی رادین     ترازو سیم کارتی رادین

ارسال گزارش پیامکی از ترازو سیم کارتی رادین بر روی تلفن همراه مدیر فروشگاه به صورت لحظه‌ ای انجام می‌ شود ، به این صورت که تمامی فعالیت‌ های ترازو سیم کارتی رادین از آغاز شروع به کار در آن روز تا آخرین لحظه ارسال پیام به صورت تجمیعی گزارش داده می‌ شود .

نحوه استفاده از ترازو سیم کارتی رادین :

ترازو سیم کارتی رادین

برای بهره مندی از این تکنولوژی برتر نیاز خاصی به تنظیمات ترازوی رادین نخواهد بود ، در ترازوهای سیم کارتی شرکت رادین ابتدا باید سیم کارتی تهیه کرده و درون پورت برد سیم کارت ترازوی رادین قرار داده شود . پس از قرار دادن سیم کارت درون پورت مخصوص به آن در ترازوی فروشگاهی رادین و تعریف شماره همراه مالک یا مدیر فروشگاه برای آن ، ترازو آماده ارسال گزارش‌ های پیامکی است .

به همین راحتی تنها با یک سیم‌کارت و بدون نیاز به نصب نرم‌ افزار خاصی می‌ توان از این فناوری عالی بهره‌ مند شد . گزارش‌های ارسالی از ترازوی سیم کارتی رادین شامل مواردی همچون جمع تعداد فاکتور فروش ، تعداد فاکتور مرجوعی ، مبلغ فروش کل ، وزن کل (مجموع وزن تمام کالاهای فروش رفته) ، مبلغ کل مرجوعی و تخفیف می‌ شود . که باید گفت گزارشی کامل و جامع است .

چرا از ترازو سیم کارتی رادین در فروشگاه ها استفاده می شود ؟

ترازو سیم کارتی رادین

پیچیده‌ ترین جنبه مدیریتی فروشگاه بحث کنترل و مدیریت هزینه و درآمد و همین طور موجودی کالاهاست . هر مدیر فروشگاه یا خرده فروشی باید همواره در جریان امورات مربوط به فروشگاه خود باشد تا بتواند مدیریت را هر چه صحیح تر و بهتر انجام دهد و مدیر موفقی باشد .

یک مدیر فروشگاه یا خرده فروشی باید به طور مرتب در جریان موجودی صندوق ترازو و کالای فروشگاه باشد تا بتواند برنامه‌ریزی‌ های لازم را مانند زمان مناسب خرید کالای جدید ، تعیین میزان تخفیف متناسب برای فروش بهتر و بیشتر کالا و غیره انجام دهد .

ترازوهای سیم کارتی رادین بهترین گزینه برای مدیرانی است که نمی توانند به صورت مستمر و مرتب در فروشگاه خود حاضر شوند . همین طور ترازو سیم کارتی رادین در مواقعی که مدیر امکان حضور در فروشگاه را ندارد و حتماً نیاز هست تا از میزان فروش و هزینه و درآمد خود مطلع شود بسیار کاربردی بوده و در کوتاه‌ ترین زمان ممکن اطلاعات مورد نیاز را در اختیار مدیر قرار می‌ دهد .

در کل باید گفت ترازو سیم کارتی رادین موجود در سایت دیجی اسکیل با بهره مندی از قابلیت ممتاز پشتیبانی از سیم کارت موجب شده تا حساب و کتاب فروشگاه و مدیریت دخل و خرج برای صاحبان این مشاغل به بهترین و راحت‌ ترین روش ممکن به انجام برسد .

هزینه ارسال پیامک در ترازو سیم کارتی رادین چقدر است ؟

ترازو سیم کارتی رادین

گزارش پیامکی که توسط ترازو سیم کارتی رادین ارسال می شود شبیه به پیامک‌ های تراکنش بانکی است و مانند آن هم شامل هزینه می‌شود . البته هزینه برخورداری از این فناوری برتر بسیار اندک بوده و به اندازه مبلغ شارژ مصرفی سیم کارت برای ارسال پیام است و نه هزینه دیگر . سیم کارت مخابراتی برای ارسال پیام نیاز به شارژ (اعتبار ریالی) دارد و به صورت میانگین ماهانه مبلغی در حدود 5 هزار تومان برای شارژ آن هزینه می‌شود که مبلغی بسیار کم و ناچیز در ازای دریافت این خدمت بسیار ویژه و ایده آل است .

مالک یا مدیر فروشگاه بدون هیچ گونه محدودیت مکانی یا زمانی و تنها با تهیه سیم کارت اعتباری و شارژ آن می‌ تواند از کارکرد ترازو دیجیتال سیم کارتی رادین خود مطلع شده و آن را پیگیری کند . گزارش پیامکی ترازو فروشگاهی رادین بسیار کامل بوده و مطلوب مالک هر فروشگاه ای خواهد بود .

انواع ترازو سیم کارتی رادین در فروشگاه دیجی اسکیل :

انواع ترازو سیم کارتی رادین موجود در فروشگاه دیجی اسکیل نمایندگی رسمی ترازو رادین در مدل های مختلف نظیر ترازوی رادین سیمکارتی 8800 با ظرفیت 40 کیلوگرم و 70 کیلو گرم ، ترازو رادین سیمکارتی 6700 با ظرفیت 40 کیلوگرم می باشد ، که به ترازوهای رادین سیم کارتی معرفی می گردند ، اما باید گفت این‌ ترازوهای دیجیتال فروشگاهی رادین مدل‌ های در حال حاضر ترازو سیم کارتی رادین هستند و در آینده‌ ای نه چندان دور شاهد نمونه‌ های بیشتر از ترازوهای سیم کارتی رادین خواهیم بود .

ترازو سیم کارتی رادین

ترازو سیم کارتی رادین مدل 6700 با ظرفیت 40 کیلوگرم ، جهت خرید سریع ترازو بروی تصویر کلیک کنید .

ترازو سیم کارتی رادین

ترازو سیم کارتی رادین مدل 8800 با ظرفیت 40 کیلوگرم ، جهت خرید سریع ترازو بروی تصویر کلیک کنید .

ترازو سیم کارتی رادین

ترازو سیم کارتی رادین مدل 8800 با ظرفیت 70 کیلوگرم ، جهت خرید سریع ترازو بروی تصویر کلیک کنید .

چگونه ترازو رادین ساده را به حالت ترازو سیم کارتی رادین تغییر دهیم ؟

ترازو سیم کارتی رادین

مدیران فروشگاه که مدل‌ های بدون سیم کارت ترازوی رادین را در اختیار دارند می‌ توانند با مراجعه به فروشگاه دیجی اسکیل نمایندگی ترازوی رادین با صرف هزینه‌ ای بسیار اندک ترازوی دیجیتال رادین بدون سیم کارت خود را به نمونه سیم کارتی آن ارتقا دهند . ترازو رادین اولین و پیشرو در صنعت ترازوی دیجیتالی بوده و در سالیانی که فعالیت خود را آغاز نموده است با شدتی بسیار بالا پیشرفت نموده و در میان ترازوهای دیجیتال تولید شده در کشور ایران سرآمد گشته است .

تکنولوژی پیشرفته و منحصر بفرد ترازوهای شرکت رادین موجب شد تا تمامی میادین میوه و تره بار با آسودگی خاطر از ترازو دیجیتالی رادین استفاده نمایند و اکثر میادین به ترازو رادین مجهز شده اند این در حالی است که برند های نامی دیگر با بیش از سه دهه سابقه در مقابل برند ترازو رادین در سطح بسیار پایین تری قرار گرفته اند .

ترازو رادین نامی برتر و درخشان در صنعت ترازوی دیجیتال در گروه ترازو فروشگاهی است و هر روز در تلاش است که برترین را برای ایران و ایرانی به ارمغان آورد این نشانه علم مهندسین ایرانی و به کار گیری صنعت همراه با پشتکار است .

قیمت ترازو سیم کارتی رادین در فروشگاه دیجی اسکیل :

ترازو سیم کارتی رادین

رادین به عنوان شرکتی پیشرو و بروز در صنعت ترازوی فروشگاهی همواره برای قیمت گذاری ترازوی رادین مناسب‌ ترین و البته نازل‌ ترین قیمت را در نظر گرفته و تعیین می‌کند . قیمت ترازو رادین سیم کارتی با توجه به امکانات و قابلیت‌ های بی‌ شمار و کاربردی آن در حد مناسب و ایده آل بوده و توانسته رضایت مشتری را از خرید انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی رادین در بر داشته باشد.

شرکت رادین دارای تنوع محصولات توزین و سنجش بسیاری می باشد بنابراین قیمت ترازوهای فروشگاهی رادین برای مدل های مختلف با توجه به امکانات ، ویژگی ها و قابلیت های خاص هر مدل از ترازوهای دیجیتال رادین ، متفاوت خواهد بود ، جهت درک بهتر به این مثال توجه فرمایید : قیمت ترازو لیبل زن رادین مدل ام کا تو (MKII) با قیمت ترازوی سیم کارتی رادین مدل 6700 یکسان نخواهد بود و با یکدیگر اختلاف قیمت دارند .

خرید ترازوی فروشگاهی رادین بهترین انتخاب برای فروشگاه با قابلیت های منحصر به فرد می باشد ، قابلیت سیم کارتی ترازو ، یکی از گزینه هایی است که به درخشان شدن برند ترازو رادین می افزاید و برتری را به نمایش می گذارد .

پشتیبانی ترازو سیم کارتی رادین در فروشگاه دیجی اسکیل :

ترازو سیم کارتی رادین

کاربران گرامی فروشگاه دیجی اسکیل می‌ توانند برای طرح سوالات خود و دریافت راهنمایی و مشاوره از مشاوران با تجربه و کارشناسان مجرب فروشگاه دیجی اسکیل تحت عنوان رسمی نمایندگی رادین با ما در ارتباط باشند . مشاوران و کارشناسان دیجی اسکیل در طول هفته و در ساعات اداری آماده خدمت‌ رسانی به کاربران گرامی به طرق مختلف از جمله تماس ، اینترنتی و یا حضوری (در فروشگاه) می باشند .

از اصلی ترین نقاط قوت فروشگاه دیجی اسکیل ، کیفیت خدمات پس از فروش و سرعت پاسخگویی کارشناسان هنگام مواجه شدن کاربران با مشکل در ترازوهای رادین می باشد . دیجی اسکیل نمایندگی رادین ، ترازو را یک کالای خدمت محور دانسته و استمرار ارتباط با مشتریان و رفع سریع معایب را سرلوحه کاری خود قرار داده است .

معرفی ترازو لیبل زن برند توزین صدر در کنار ترازو سیم کارتی رادین :

ترازو سیم کارتی رادین

ترازوی لیبل پرینتر توزین صدر یک ترازوی دیجیتال بارکدزن عالی نیز بشمار می رود . این ترازو دامنه ای وسیع از امکانات و قابلیت ها را پشتیبانی می کند بگونه ای که می توان آن را انقلابی در صنعت توزین دانست . ترازوی لیبل پرینتر توزین صدر علاوه بر قابلیت چاپ لیبل چاپ کاغذ حرارتی را نیز پشتیبانی می کند ، این ترازو متناسب با نیاز اصنافی چون قنادی ، بسته بندی و بسیاری اصناف دیگر که نیاز به صدور برچسب برای محصولات فروشگاهی خود دارند طراحی شده است .

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.