مقالات

ترازو لیبل زن رادین 09122076310

ترازو لیبل زن رادین

ترازو لیبل زن رادین در شرکت آروین دوساری توسط مجربترین و متخصص ترین مهندسین ایرانی با رعایت استانداردهای توزین تولید و به کاربران عرضه می شود. شرکت آروین دوساری با نام تجاری شرکت رادین در تولید ترازو لیبل زن رادین مدل MKII بیش از یکسال تحقیق و تلاش مدام داشته است و اکنون توانسته ترازو لیبل زن دیجیتالی مدل MKII را به بازار ایران با برند ایرانی ارائه دهد. شرکت رادین ، در حال حاضر تنها تولید کننده ترازوهای لیبل پرینتر در داخل کشور ایران می باشد ، تمامی مراحل ساخت و تولید دستگاه های ترازو لیبل زن رادین ، از دیزاین و طراحی گرفته تا دانش نرم افزار و سخت افزار تماما در انحصار شرکت رادین می باشد.

ترازوی Advanced MKII یک محصول ایرانی با کیفیت برتر به همراه تکنولوژی و استانداردهای روز که با برندهای تراز اول دنیا رقابت می کند. این محصول یکی از پیشرفته ترین ترازوهای رادین بشمار می آید که با حساسیت و دقت بسیار بالا دقیقا بر اساس نیاز مشتری های حرفه ای طراحی شده است. یک ترازو با امکانات جذاب که با فرهنگ استفاده ایرانی سازگار و راحتی کار با ترازو لیبل زن رادین یکی از مهم ترین نقاط قوت آن می باشد.

انواع ترازو لیبل زن رادین در فروشگاه دیجی اسکیل :

فروشگاه دیجی اسکیل مفتخر است با سابقه کاری درخشان 20 ساله مستمر و هدفمند در عرصه تجهیزات فروشگاهی و صنعتی دفتر فروش مرکزی ترازوی رادین در تهران می باشد و تمامی محصولات شرکت رادین را با قیمتی مناسب تر از سایر فروشگاه های دیگر به کاربران گرامی عرضه می دارد. انواع ترازوهای لیبل زن رادین موجود در فروشگاه دیجی اسکیل نمایندگی رادین به شرح زیر است.

ترازو لیبل زن رادین مدل MKII A علمکدار جهت توضیحات بروی تصویر کلیک کنید

ترازو لیبل زن رادین

ترازو لیبل زن رادین مدل MKII wifi علمکدار جهت توضیحات بروی تصویر کلیک کنید

ترازو لیبل زن رادین

ترازو لیبل زن رادین مدل MKII B بدون علمک جهت توضیحات بروی تصویر کلیک کنید

ترازو لیبل زن رادین

ترازو لیبل زن رادین مدل MKII wifi بدون علمک جهت توضیحات بروی تصویر کلیک کنید

ترازو لیبل زن رادین

نمایندگی ترازوی رادین در سرتاسر کشور یکی از معتبرترین فروشگاه ها جهت تهیه و خرید انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی رادین می باشد. افتخار اصلی شرکت رادین ، تولید کالای ایرانی با بهره گیری از دانش فنی مهندسان این مرز و بوم ، ایجاد اشتغال و کارآفرینی و رونق بخشیدن به صنایع وابسته این صنعت است.

معرفی ترازو لیبل زن رادین در فروشگاه دیجی اسکیل :

ترازو لیبل زن رادین

شرکت آروین دوساری با مطالعه برندهای مطرح گروه ترازو لیبل زن و ترازو بارکد پرینتر و بررسی کاستی های آن دستگاه ترازو لیبل زن رادین را طراحی نموده است. شرکت رادین توانسته است با طراحی و تولید ترازو لیبل زن رادین کامل ترین ترازو لیبل زن و ترازو بارکد پرینتر دیجیتال فروشگاهی را به بازار ایران عرضه نماید و اکنون با تحقیق در بازار و صنعت ترازو لیبل زن (ترازو لیبل پرینتر) و برخورد مستقیم با مشتری به نتیجه دلخواه تولید شده از ترازو لیبل زن رادین رسیده است.

ترازوی MKII یک ترازوی لیبل پرینتر رادین در دو مدل با علمکدار و بدون علمک ، با 40 کیلوگرم ماکزیمم ظرفیت ، 200 حافظه مستقیم (در مدل علمکدار) و 120 حافظه مستقیم ( در مدل بدون علمک) و 100.000 حافظه غیر مستقیم است. این ترازو رادین ضمن اینکه لیبل چاپ می کند می تواند با یک جابجایی ساده ، رسید هم پرینت بگیرد. ابعاد ترازو لیبل زن رادین 40 * 55 سانتی متر هست که برای تعویض کاغذ یا لیبل ، باید 20 سانتی متر فضای خالی در نظر بگیرید.

سینی بزرگ MKII هم به نسبت دستگاه های مشابه در بازار ، کار با دستگاه را راحت تر کرده است. این دستگاه نمایشگر دو طرفه تمام LCD صنعتی با منوی کاملا فارسی دارد. نمایشگر ترازو می تواند 6 رقم وزن ، 8 رقم قیمت واحد و 9 رقم قیمت کل را به نمایش بگذارد. یک ویژگی برجسته ترازو لیبل زن رادین میزان دقت آن است. این ترازو دقت بالایی دارد و مشتریانی که برایشان حساسیت ابزار کارشان مهم است می توانند به راحتی دقت و حساسیت مورد نظرشان را انتخاب کنند. (2 گرم ، 5 گرم و 10 گرم)

در نمایندگی ترازوی رادین هدف از ارائه ترازو لیبل زن رادین جلب نظر و رضایت مشتریان حرفه ای ، مشکل پسندان و آنهایی که خاص هستند تامین شود و اساسا برای فروشگاه های مدرن و لوکس مثل هایپر مارکت ها ، هایپر پروتئین ها ، قنادی های لوکس  فروشگاه های زنجیره ای و چند شعبه ای و امثال این مشاغل طراحی شده است.

اگر نگران قطعی برق هستید اصلا نگران نباشید ، ترازو MKII تنها ترازوی لیبل پرینتر موجود در بازار ایران است که مجهز به باتری داخلی می باشد. این ابزار حرفه ای در مواقع قطعی برق از کار نمی افتد و بدون پرینت به کار خودش ادامه می دهد. در همین مدت اطلاعات فاکتور هم ذخیره نگه می دارد تا وقتی که جریان برق مجدد وصل و کار به روال عادی برگردد. در واقع هیچ نگرانی از بابت از بین رفتن اطلاعات فاکتور در زمان قطعی برق وجود ندارد. از سوی دیگر یه مزیت دیگر این است که هزینه های سنگین برق اضطراری ( UPS و..) حذف می کند.

حتما از خودتان می پرسید برای راه اندازی یک اتوماسیون فروشگاهی دردسر کابل کشی را چه کار کنیم؟! خبر خوب این که این محصول مجهز به وای فای کاربردی است ، یعنی برخلاف دستگاه های بازار که این آپشن را دارند ولی عملا قابل استفاده نیستند ، رادین نزدیک به یک دهه است این کار را بصورت تخصصی و کاملا پایدار انجام داده است. شما  می توانید ارتباط بین صندوق و ترازوی رادین را بدون کابل کشی انجام دهید و از این امکان لذت ببرید. البته برای آن دسته از مشتریانی که تمایل دارند کابل کشی کنند نیز این امکان فراهم می باشد.

یک خاصیت رادین که در همه ترازوهای تولیدی اش وجود دارد و در ترازو لیبل زن رادین بیشتر بر روی آن تمرکز شده این است که یک کاربر آماتور و تازه کار هم خیلی سریع می تواند با عملکرد ترازو آشنا و با آن کار کند. این ترازو اصلا پیچیدگی های ترازوهای وارداتی موجود در بازار را ندارد. ترازو لیبل زن رادین دارای دو نمایشگر واضح گرافیکی در قسمت جلو و پشت دستگاه می باشد که علاوه بر فروشنده مشتری نیز در جریان امور قرار می گیرد و دارای دو مکانیزم چاپ رسید پرینتر و لیبل پرینتر می باشد.

قابلیت های ترازو لیبل زن رادین :

ترازو لیبل زن رادین

فروشگاه دیجی اسکیل نمایندگی ترازوی رادین جهت سهولت بررسی انواع ترازوی دیجیتال رادین در سایت digiscale شرایطی فراهم ساخته تا کاربران امکان مقایسه و سنجیدن کمیت و کیفیت انواع ترازوهای فروشگاهی رادین را داشته باشند. برخی امکانات کاربردی ترازو لیبل زن رادین به شرح زیر می باشد:

  • دارای چاپگر حرارتی داخلی و امکان چاپ فاکتور ، لیبل پرینت و بارکد
  • امکان گزارش گیری و خدمات دهی همزمان به ۳ مشتری
  • قابلیت اتصال به کامپیوتر و بارکدخوان و کارتخوان و کشوی پول و صندوق فروشگاهی
  • دارای کلید پارسنگ و مجهز به قفل زمانی ضد سرقت
  • قابلیت اتصال به شبکه (LAN و WiFi)
  • دارای منوی تمام فارسی به همراه دفترچه راهنمای فارسی
  • تولید بارکد واقعی ، بارکد تفکیکی و تولید بارکد تجمیعی جهت قرار گیری در شبکه فروش
  • طراحی لوگو روی لیبل یا رول حرارتی در صورت تمایل
  • امکان تصحیح فاکتور صادر شده ی جاری
  • مشاهده فاکتور های صادر شده در روز و روزهای گذشته و امکان ویرایش آنها
  • درج تخفیف در فروش به صورت کلی ، تکی ، موردی به صورت مبلغی و درصد
  • درج مالیات بر ارزش افزوده و مالیات در فاکتور ها در صورت تمایل
  • ترازو فروشگاهی رادین با امکان تعریف یک مدیر و ۱۰ کاربر با دسترسی های ایده آل و قابل تنظیم
  • امکان فروش تکی و تعدادی – وزنی و غیر وزنی
  • امکان تعیین 3 سایز لیبل استاندارد( 40*50 – 60*40 و 25*50) و حتی لیبل های سفارشی

قیمت ترازو لیبل زن رادین در فروشگاه دیجی اسکیل :

ترازو لیبل زن رادین

فروشگاه دیجی اسکیل با بهره مندی از وجود مشاوران متعهد ، کارشناسان فروش با تجربه و تکنسین های متخصص ، همواره آماده خدمت رسانی به مشتریان دیجی اسکیل ، قبل و بعد از خرید انواع ترازوهای دیجیتال فروشگاهی رادین می باشد . کاربران گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر ، راهنمایی و مشاوره رایگان جهت انتخاب و خرید ترازو لیبل زن رادین متناسب با نیاز فروشگاه و شغل خود همواره با فروشگاه دیجی اسکیل در ارتباط باشند .

شرکت رادین دارای تنوع محصولات توزین و سنجش بسیاری می باشد ، بنابراین قیمت ترازوهای رادین برای مدل های مختلف با توجه به امکانات ، ویژگی ها و قابلیت های خاص هر مدل از ترازوهای دیجیتال رادین ، متفاوت خواهد بود ، جهت درک بهتر به این مثال توجه فرمایید : قیمت ترازو لیبل زن رادین مدل ام کا تو (MKII) با قیمت ترازو سیم کارتی رادین یکسان نخواهد بود و با یکدیگر اختلاف قیمت دارند .

فروشگاه دیجی اسکیل به عنوان نمایندگی رسمی ترازوی رادین ، تحت نظارت مستقیم شرکت آروین دوساری با نام تجاری رادین در زمینه فروش انواع محصولات برند رادین فعالیت دارد و هر گونه تغییر قیمت محصولات برند رادین در فروشگاه دیجی اسکیل تنها طبق تعرفه مصوب شده شرکت رادین خواهد بود.

فروشگاه دیجی اسکیل جهت اطلاع کاربران از بروزترین قیمت انواع ترازوهای رادین تصمیم به ارائه لیست قیمت ترازو رادین در سایت digiscale گرفته است ، چون که مطلع بودن کاربران از قیمت انواع ترازوهای رادین تاثیر بسزایی در انتخاب مدل و در نهایت خرید ترازوهای فروشگاهی رادین خواهد داشت.

خرید ترازو لیبل زن رادین از فروشگاه دیجی اسکیل :

ترازو لیبل زن رادین

از اصلی ترین نقاط قوت فروشگاه دیجی اسکیل نمایندگی رادین ، کیفیت خدمات پس از فروش و سرعت پاسخگویی کارشناسان هنگام مواجه شدن کاربران با مشکل در ترازوهای رادین می باشد. دیجی اسکیل نمایندگی ترازوی رادین ، ترازو را یک کالای خدمت محور دانسته و استمرار ارتباط با مشتریان و رفع سریع معایب را سرلوحه کاری خود قرار داده است .

توجه شما را به یک نکته دیگر نیز جلب می‌ کنیم و آن اینکه خرید ترازو لیبل زن رادین را از نمایندگی ترازوی رادین انجام دهید که در صورت نیاز به تعمیر ترازو لیبل زن رادین نیز بتواند شما را یاری کند و فروشگاه دیجی اسکیل با داشتن تعمیرکاران ورزیده ، نیاز شما را به تعمیر ترازوی رادین برطرف خواهد ساخت. محصولات شرکت رادین در فروشگاه دیجی اسکیل نمایندگی تراروی رادین با تضمین کیفیت و اصالت کالا و هم چنین 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش به کاربران ارائه می شود.

از دیگر محاسن ترازو لیبل زن رادین می توان به عمر مفید بالای قطعات و همین طور قیمت مناسب قطعات مصرفی به واسطه تولید داخلی بودن دستگاه اشاره نمود. از هر ابزاری که استفاده می کنید می دانید یک سری قطعات هستند که مصرفی اند و به مرور زمان مستهلک می شوند. قطعات مصرفی ترازو لیبل زن رادین قیمت پایین تری به نسبت ترازوهای لیبل زن وارداتی داشته و همین طور دسترسی راحت به قطعاتش باعث می شود زمان پاسخگویی و رفع مشکل ، کوتاه تر شود.

اگه قصد راه اندازی یک اتوماسیون کامل فروشگاهی را دارید می توانید با تهیه پکیج کامل از سخت افزار و نرم افزارهای هماهنگ با ترازوی رادین همه روزه با فروشگاه دیجی اسکیل تماس بگیرید و به کمک مشاوران فروشگاه دیجی اسکیل ، بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. این ترازو لیبل زن رادین با کیفیت را می توانید با قیمت مناسب از طریق نمایندگی فروش شرکت رادین که فروشگاه دیجی اسکیل می باشد ، در سراسر کشور تهیه کنید. ترازو لیبل زن رادین را از افراد متفرقه که آشنایی کافی با دستگاه ترازو لیبل پرینتر رادین ندارند به هیچ وجه خریداری نکنید.

شماره تماس مستقیم فروشگاه دیجی اسکیل نمایندگی رسمی ترازوی رادین 66086112-021 می باشد با ما در ارتباط باشید.

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.