مقالات

تعمیر ترازوی محک

تعمیر ترازوی محک

تعمیر ترازوی محک شامل قطعاتی است که بدنه و داخل ترازو را تشکیل می دهد ، قطعات ترازو در ترازوی دیجیتال محک نسبت به ترازو قپانی کوچک و حساس تر است ، در تعمیرات ترازو باید تمام قطعات را در نظر داشت و تعمیرکار ترازو باید اطلاعاتی کافی از بردهای ترازو دیجیتال داشته باشد.

تعمیر ترازوی محک

 

تعمیر ترازوی محک با تماس به دیجی اسکیل

در زمان بروز مشکل برای ترازوی محک همیشه تعمیرات نیاز نیست زیرا گاهی کاربر دستگاه را به صورت استاندارد در محل خود قرار نداده و یا اطلاعات کافی در رابطه با استفاده ی صحیح از ترازو ندارد در این صورت ممکن است که مشکل ترازو با تماس تلفنی و مشاوره با بخش پشتیبان فنی دیجی اسکیل بر طرف نماید و نیاز به پرداخت هزینه جهت تعمیر وجود نداشته باشد .

 

گاهی نیز ترازو محک پس از 1000 ساعت کارکرد اولیه دچار قفل سرقت می گردد که در این حالت ترازو عبارت lock code را نمایش می دهد و ترازو غیر فعال شده و تمامی کارکرد های ترازو به صورت کامل قفل می گردد در این صورت نیز نیاز به تعمیر ترازوی دیجیتال در محل نیست و با تماس تلفنی با شماره بخش فنی دیجی اسکیل 02166086112 و ارائه ی کدهای به نمایش در آمده بر صفحه ی ترازو مشکل بر طرف می گردد و قفل ضد سرقت ترازوی محک توسط کدی که از نمایندگی ترازوی محک دریافت می نمایید باز می شود .

 

تعمیر ترازوی محک

تعمیر ترازوی محک توسط تکنسین های متخصص دیجی اسکیل

تعمیر ترازوی محک راه کارهایی دارد که از خرابی مجدد ترازو جلوگیری می نماید و خرابی ترازو می کاهد ، ترازوی دیجیتال از مدار الکترونیکی و برد های اصلی و لودسل توزین فرمان دریافت می نماید و این قسمت ها حساس ترین قسمت ترازو دیجیتالی می باشد و کمتر از ناحیه های دیگر دچار مشکل می گردند و با خرابی این قسمت ها به خصوص لودسل هزینه تعمیرات ترازو بالا تر می رود ، تعمیرات ترازوی محک در دیجی اسکیل( digiscale ) بر اساس علم و آموزش های مربوط به هر ترازو دیجیتال محک صورت می پذیرد و کارشناس تعمیر ترازو به صورت کامل آشنا به امور و نوع کارکرد قطعات ترازو است .

 

هم اکنون جهت تعمیر ترازوی محک یا اطلاع از قیمت ترازوی محک با مشاورین دیجی اسکیل تماس حاصل نمایید .

تعمیر ترازوی محک

تعمیرات ترازوی محک در دیجی اسکیل سایت ترازو محک توسط پرسنل مجرب صورت می پذیرد ، تعمیر ترازوی محک به دلیل پیچیدگی قطعات کار ساده ای نخواهد بود و تعمیر ترازو باید توسط فردی صورت بگیرد که علم تعمیر ترازو محک را داشته و اطلاعات کاملی در رابطه با تعمیرات ترازو داشته باشند .

ترازوی محک از چندین قطعه تشکیل می گردد :

 

  1. نمایشگر ترازو : نمایشگر ترازو اطلاعات را از طریق فلت دریافت و توسط led ها به نمایش در می آورد .
  2. باکس بدنه ی ترازو : بدنه ی دستگاه پوشیده شده از پلاستیک فشرده با مقاومت بالا می باشد .
  3. طلق نمایشگر – کلگی نمایشگر : کلگی نمایشگر از پلاستیک فشرده و طلق نشکن ساخته شده است که در برابر ضربه و فشار دوام بالایی دارد .
  4. سینی توزین : سینی توزین به دو قسمت سینی تخت که از جنس پلاستیک فشرده ساخته شده و سینی لبه دار از جنس استیل تقسیم می گردد .
  5. پاوربرد : پاوربرد قسمتی است که انرژی برق را در تقسیم می نماید .
  6. ic : آی سی های عملیات کامپیوتری و برنامه ای ترازو را بر عهده دارند .
  7. باتری ترازو : قسمتی است که توسط شارژر ترازو شارژ و برق در خود ذخیره می نماید .
  8. در زمان عدم دسترسی به برق ترازو قابل استفاده باشد .
  9. شارژر باتری ترازو : جهت ذخیره نمودن برق در قسمت باتری می باشد .

تعمیر ترازوی محک

 

قطعات ریز دیگری نیز در ترازو به کار می رود که به عملیات توزین کمک می نمایند ، تعمیرات ترازوی محک در دیجی اسکیل با استفاده از قطعات فابریک صورت می پذیرد و از این رو دیجی اسکیل قطعات تعمیر شده و تعویض شده را با گارانتی عرضه می نماید . تعرفه ی قیمتی قطعات ترازوی محک بر حسب تعرفه ی مصوب کارخانه ی تولیدی محک می باشد ، در سایت دیجی اسکیل در رابطه با هر ترازو توضیحات کامل ذکر شده و قیمت ترازو در تمامی محصولات کاملا بروز و دقیق می باشد .

تعمیر ترازوی محک

تعمیر ترازوی محک در دیجی اسکیل

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.