مقالات

قفل ضد سرقت ترازوی محک

قفل ضد سرقت ترازوی محک

قفل ضد سرقت ترازوی محک برای جلوگیری از سرقت ترازوهای محک طراحی شده و مدتی پس از خرید ترازوی محک به صورت اتوماتیک پس از چند بار آلارم دادن به حالت قفل رفته و تمامی عملکرد ترازو غیر فعال می شود ، قفل ضد سرقت ترازوی محک برای نمایندگی های فروش ترازو طراحی شده است .

 

در زمان فروش ترازوی دیجیتال بعضی از نمایندگی ها ترازو را به صورت شرایط چکی فروخته و در صورت عدم تسویه ی حساب توسط مشتری نمایندگی این حق را دارد که ترازو را توسط سریال مختص به ترازو قفل نموده پس از تسویه حساب توسط مشتری کد باز شدن ترازو و فعال شدن عملکرد های دستگاه را به مشتری ارائه دهد .

 

قفل ضد سرقت ترازوی محک در تمامی محصولات محک فعال و پس از خرید با طی شدن 1000 ساعت از مصرف دستگاه ، حالت قفل فعال می گردد .

 

قفل ضد سرقت ترازوی محک

 

روش های باز نمودن قفل ضد سرقت ترازوی محک :

 

اگر بر روی نمایشگر ترازوی فروشگاهی پس از عبارت lock code قسمت وزن و قسمت قیمت واحد ، نه رقم به نمایش در می آید با یادداشت نمودن شماره ی به نمایش در آمده با نمایندگی ترازوی محک با شماره 02166086112 تماس حاصل نموده با خواندن شماره ذکر شده قفل ضد سرقت ترازوی محک را دریافت نمایید .

 

اگر بر روی نمایشگر ترازو تنها عبارت lock code به نمایش در آمده و رقمی بر روی نمایشگر ردیف اول و دوم ظاهر نمی شود ، ابتدا ترازو را توسط دکمه ی اصلی روشن / خاموش که در کنار قسمت پایین بدنه یا زیر کفه کلی بدنه قرار گرفته است خاموش نمایید سپس با فشردن دکمه ق در قسمت کیبرد و فشردن همزمان دکمه روشن / خاموش اصلی را زده ( همزمان که دکمه ی ق را فشار می دهید ) و ترازوی دیجیتال را روشن نمایید .

 

تا زمانی که از ترازو دیجیتال صدای بوق ممتد ساطع نشده انگشت را از روی دکمه ی ق بر ندارید ، با صدای بوق ممتد انگشت را از روی دکمه ی ق بردارید ، می بیند که حالت 1 ایجاد شده و می توانید به روش بالا عملیات را ادامه دهید ، اگر با فشردن همزمان دکمه ق و روشن / خاموش دستگاه کد ترازو در قسمت اول و دوم به نمایش در نیامد مجدد این عمل را تکرار نمایید تا ترازو به حالت ذکر شده انتقال یابد .

 

حالت سومی نیز وجود دارد که قفل ضد سرقت ترازو محک توسط کد باز نمی گردد این در صورتی است که ترازوی دیجیتالی بسیار قدیمی بوده و متاسفانه ترازو به صورت کد دستی فعال نمی گردد در این صورت ترازو باید به نمایندگی ترازوی محک انتقال یافته و توسط دستگاه قفل شکن فعال گردد .

 

اگر تمامی مراحل بالا را طی نمودید و قفل ترازو باز شده اما ترازو توزین ننمود ، دستگاه را توسط دکمه اصلی روشن / خاموش ، خاموش و پس از چند دقیقه روشن نمایید تا ترازو به صورت کامل فعال گردد .

 

جهت تعمیر ترازوی محک یا اطلاع از قیمت ترازو و قیمت باسکول به صفحه ی محصولات دیجی اسکیل مراجعه نمایید .

 

قفل ضد سرقت ترازوی محک

 

برای باز شدن قفل ضد سرقت ترازوی محک با دیجی اسکیل تماس حاصل فرمایید

 

روند تولید ترازو محک از گذشته تا به امروز پیشرفت چشمگیری داشته است ، محک تولید کننده ی انواع سیستم های فروشگاهی اعم از ترازو دیجیتال ، باسکول دیجیتال و کالباس بر با هدف پوشش دهی فروشگاه های کشور به تکنولوژی های جدید فعالیت خود را از سال 1375 آغاز نمود و اولین محصول خود را در سال 1377 ارائه داد .
رعایت اصول کیفی در تولید ترازو محک و نیز در نظر گرفتن نیاز مشتریان و طراحی قفل ضد سرقت ترازوی محک از یکی از اصلی ترین اقدامات در ساخت و ارائه ی محصولات بوده است و می توان گفت بهرهمندی از کارشناسان و متخصصان با تجربه و فراهم بودن امکانات تولید یکی از دلایل تولیدات کارآمد کارخانه ی ترازو و باسکول سازی محک بوده است .
قفل ضد سرقت ترازوی محک

در زمان بروز مشکل برای ترازوی محک همیشه تعمیرات نیاز نیست زیرا گاهی کاربر دستگاه را به صورت استاندارد در محل خود قرار نداده و یا اطلاعات کافی در رابطه با استفاده ی صحیح از ترازو ندارد در این صورت ممکن است که مشکل ترازو با تماس تلفنی و مشاوره با بخش پشتیبان فنی دیجی اسکیل بر طرف نماید و نیاز به پرداخت هزینه جهت تعمیر وجود نداشته باشد .

 

گاهی نیز ترازو محک پس از 1000 ساعت کارکرد اولیه دچار قفل سرقت می گردد که در این حالت ترازو عبارت lock code را نمایش می دهد و ترازو غیر فعال شده و تمامی کارکرد های ترازو به صورت کامل قفل می گردد .

 

در این صورت نیز نیاز به تعمیر ترازوی دیجیتال در محل نیست و با تماس تلفنی با شماره بخش فنی دیجی اسکیل 02166086112 و ارائه ی کدهای به نمایش در آمده بر صفحه ی ترازو مشکل بر طرف می گردد و قفل ضد سرقت ترازوی محک توسط کدی که از نمایندگی ترازوی محک دریافت می نمایید باز می شود .

 

قفل ضد سرقت ترازوی محک

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.