مقالات

چرخ کردن پیاز با چرخ گوشت الکتروکار

چرخ کردن پیاز با چرخ گوشت الکتروکار

چرخ کردن پیاز با چرخ گوشت الکتروکار موضوعی بسیار مهم و حائز اهمیت است بگونه ای که در زمان خرید چرخ گوشت باید به این نکته توجه زیادی داشت که آیا در نظر دارید که با چرخ گوشت تنها گوشت و مواد پروتئینی را چرخ نمایید و یا علاوه بر آن می خواهید پیاز را نیز چرخ نمایید .

 

که این نکته بیشتر در رستوران ها و کبابی ها به دلیل تهیه گوشت کبابی رایج است و در زمان چرخ کردن گوشت با دستگاه چرخ گوشت ، پیاز را نیز چرخ می نمایند .

 

چرخ کردن پیاز با چرخ گوشت الکتروکار

 

برای چرخ کردن پیاز با چرخ گوشت الکتروکار باید چه کاری انجام دهیم ؟؟؟

 

توجه به اینکه آیا چرخ گوشت گیربکسی الکتروکار و یا چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار قابلیت چرخ کردن پیاز را دارد یا نه اهمیت دارد زیرا در صورتی که چرخ گوشت قابلیت چرخ کردن پیاز با چرخ گوشت الکتروکار را نداشته باشد در کوتاه مدت دچار مشکل خواهد شد .

 

حتی اگر چرخ گوشت انتخاب شده بهترین چرخ گوشت موجود باشد ، چرخ کردن پیاز توسط چرخ گوشت الکتروکار گیربکسی کمتر توصیه می گردد تا چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار زیرا طراحی چرخ گوشت ها بر اساس عملکرد و  محل استفاده از آنها صورت گرفته است از این رو باید به نکاتی که چرخ گوشت ها را از یکدیگر متمایز می نماید اهمیت داد .

 

چرخ کردن پیاز با چرخ گوشت الکتروکار

 

چرا چرخ کردن پیاز با چرخ گوشت الکتروکار مهم است !!!

 

پیاز به دلیل موادی که در خود دارد اگر در قسمت تیغه و پنجره به مدتی بماند موجب کند شدن تیغه می گردد ، البته این نکته حائز اهمیت است که سیستم چرخ گوشت امروزه به سیستم تیغ و پنجره اتومات انتقال یافته و تیغ و پنجره در مدت چرخ کردن گوشت در حین تیز شدن نیز می باشند که امکان چرخ کردن پیاز را ایجاد نموده است .

 

اما نکته دیگر این است که چرخ گوشت تسمه ای به دلیل ساختار برای چرخ کردن پیاز مناسب تر می باشد زیرا تخلیه ی پیاز در دستگاه چرخ گوشت تسمه ای آسان تر بوده و نیاز به چک کردن ندارد و تخلیه کامل صورت می پذیرد .

 

( البته توجه به این نکته که اگر گلویی و روده از جنس استیل باشد بهتر است تا آبکاری یا چدنی زیرا آب پیاز در حین چرخ کردن در طولانی مدت موجب آسیب رساندن به این قسمت ها می گردد اما اگر گلویی و روده از جنس استیل باشد تقریبا این احتمال خطر به صفر می رسد )

 

در نهایت امکان چرخ کردن پیاز با چرخ گوشت الکتروکار و چرخ کردن گوشت با چرخ گوشت تسمه ای ایستاده امکان پذیر است از این رو اگر توجه شود در تمامی کبابی ها و رستوران هایی که به چرخ پیاز نیاز دارند از چرخ گوشت ایستاده ی تسمه ای استفاده می نماید .

 

چرخ کردن پیاز با چرخ گوشت الکتروکار

 

چرا چرخ گوشت گیربکسی برای چرخ کردن پیاز با چرخ گوشت الکتروکار مناسب نیست ؟

 

چرخ کردن پیاز با چرخ گوشت الکتروکار از نوع چرخ گوشت گیربکسی بسیار کمتر توصیه می گردد زیرا در این چرخ گوشت ساختار گلویی و روده و تیغه دقیقا در یک راستا و یک خط طراحی شده است و این امر موجب می گردد که بعد از چرخ کردن پیاز آب پیاز در پشت گیربکس مانده و علاوه بر ایجاد بوی نامطبوع در نهایت به چرخ گوشت آسیب برساند .

 

نکته در مورد چرخ گوشت گیربکسی

 

اگر چرخ گوشت گیربکسی نیاز شما را بر طرف می نماید و از سویی نیز چرخ کردن پیاز یکی از اولویت های کار است ، برای اینکه با چرخ کردن پیاز مشکل کمتری برای دستگاه چرخ گوشت ایجاد گردد :

 

بهتر است که در زمان چرخ کردن پیاز در قسمت پایه های پشتی چرخ گوشت پایه ی کوتاه دیگری تعبیه گردد که چرخ گوشت را به سمت جلو به مقدار تمایل نماید که به تخلیه ی آب پیاز کمک شده و آب پیاز پشت گیربکس باقی نماند این یکی از روش هایی است که امکان آسیب رساندن به چرخ گوشت گیربکسی توسط پیاز را بسیار کاهش می دهد .

 

تیغ و پنجره چرخ گوشت سالوادور در گروه چرخ گوشت صنعتی ، تامین کننده ی تیغ و پنجره چرخ گوشت در سایز هایی نظیر تیغ و پنجره سالوادور 12 ، تیغ و پنجره 22 سالوادور ، تیغ و شبکه چرخ گوشت 32 سالوادور ، تیغ و پنجره 42 سالوادور و شبکه سالوادور 52 می باشد .

 

 

چرخ کردن پیاز با چرخ گوشت الکتروکار

کدام مدل از چرخ گوشت الکتروکار برای چرخ کردن پیاز با چرخ گوشت الکتروکار مناسب است ؟

 

چرخ گوشت الکتروکار برای رستوران ها و کبابی ها که مدام در حال چرخ کردن گوشت و پیاز به صورت همزمان هستند و برای تهیه ی مواد اولیه به این امر نیاز مبرم دارند ، چرخ گوشت تسمه ای مدل EC-16 با ضامن جلو را توصیه می نماید .

 

چرخ گوشت ایستاده ضامن جلو تسمه ای الکتروکار ایده ال جهت چرخ شدن همزمان گوشت و پیاز می باشد و قیمت چرخ گوشت نیز به نسبت مدل های گیربکسی بسیار مناسب تر می باشد ، بازدهی چرخ گوشت الکتروکار مدل EC-16 برابر با 300 کیلو گرم در ساعت با موتور 2 اسب می باشد که می توان با تغییر نوع موتور و افزایش قدرت موتور از 2 اسب به 3 اسب این بازدهی نیز افزایش می یابد .

 

در خرید چرخ گوشت الکتروکار مدل EC-16 اگر برای چرخ کردن پیاز با چرخ گوشت الکتروکار در نظر گرفته شده است حتما گلویی و روده و همچنین طوقه ی چرخ گوشت را استیل انتخاب نمایید زیرا این امر به شست و شوی آسان و عمر طولانی تر این قسمت ها کمک می نماید .

 

چرخ کردن پیاز با چرخ گوشت الکتروکار چرخ کردن پیاز با چرخ گوشت الکتروکار چرخ کردن پیاز با چرخ گوشت الکتروکار

 

چرخ کردن پیاز با چرخ گوشت الکتروکار در سایت دیجی اسکیل :

 

نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار تمدن نژاد ، دستگاه EC-16 را 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می نماید .

 

مجموعه دیجی اسکیل مفتخر است با بهره گیری از تجربیات ارزشمند و موفق 20 سال گذشته و همکاری با شرکت های توانمند و معروف و درخشان ایرانی و با دراختیار داشتن پرسنل با تجربه و مجرب و با رعایت استاندارد های کیفی با شتابی بیشتر از گذشته ، جایگاه خود را در ارتقا دهد . در همین راستا با هدف ارائه خدمات فروش و پس از فروش متناسب با نیاز مشتری اقدام به معرفی و ارائه محصولات ممتاز و با کیفیت نموده است .

 

دیجی اسکیل مجهزترین تجهیزات فروشگاهی و صنعتی ، یک مجموعه خصوصی موفق است که به عنوان مجموعه ای مستقل ، فعالیت خود را آغاز نموده است . مجموعه دیجی اسکیل در زمینه خرید و ارائه خدمات پس از فروش تجهیزات فروشگاهی و صنعتی مرتبط با نیازهای کاربران در زمینه های مختلف با اتکا به مجوزها و گواهینامه‌های رسمی خود فعالیت می‌نماید .

 

بهترین چرخ گوشتها جهت چرخ کردن پیاز با چرخ گوشت الکتروکار را از فروشگاه دیجی اسکیل بخواهید . کارشناسان متخصص فروش ما آماده مشاوره رایگان برای شما عزیزان می باشند .

 

چرخ کردن پیاز با چرخ گوشت الکتروکار

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.