مقالات

چرخ گوشت الکتروکار تمام استیل

چرخ گوشت الکتروکار تمام استیل

چرخ گوشت الکتروکار تمام استیل دارای تنوع بسیاری در ظاهر و کاربرد می باشد . تقسیم بندی این چرخ گوشت بر اساس نوع پنجره و تیغ دستگاه انجام می شود . این محصول به دلیل قیمت مناسب و دوام بالایی که دارد بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است .

 

انواع چرخ گوشت الکتروکار تمام استیل

 

تقسیم بندی چرخ گوشت الکتروکار تمام استیل بر اساس موارد همچون شکل ظاهر ، میزان بازدهی ، نوع و قدرت موتور ، تیغ و پنجره ، نوع برند صورت می گیرد . در انتخاب چرخ گوشت قصابی لازم است که دقت فراوانی داشته باشید .

 

اگر میخواهید چرخ گوشت الکتروکار تمام استیل خریداری کنید که شکل ظاهر برایتان دارای اهمیت است بایستی انواع آن را بشناسید . چرخ گوشت ها به سه شکل طراحی شده اند . کابران آن بر اساس فضایی که دارند و کاری که از آن انتظار دارند باید آنچه می خواهند انتخاب کنند .

 

از نظر ظاهری طراحی چرخ گوشت الکتروکار تمام استیل به شکل رومیزی ، ایستاده و مبله می باشد . البته اگر تنها اننتخاب شما چرخ گوشت تسمه ای است باید نوع ایستاده را انتخاب کنید . ولیکن در نوع گیربکسی هر سه نوع ایستاده ، چرخ گوشت رومیزی الکتروکار و مبله وجود دارد .

 

برای خرید چرخ گوشت الکتروکار تمام استیل بر اساس نوع کار و مصرفمان باید پنجره و تیغ مناسب انتخاب نماییم . تیغ و پنجره چرخ گوشت الکتروکار تمام استیل دارای سایزهای مختلف است از جمله : سایز 12 ، تیغ و پنجره ی سایز 22 ، سایز 32 ، سایز 32 به 42 و سایز 42 و سایز 52 . چرخ گوشت صنعتی و چرخ گوشت نیمه صنعتی نیز باید در انتخاب ما مد نظر قرار گیرند . توان موتور این دستگاه از 1 تا 15 اسب بخار است .

 

اگر در انتخاب ما میزان بازدهی دارای اهمیت است باید توجه داشته باشیم که بالا ترین میزان بازدهی به چرخ گوشت الکتروکار مدل EC-01 مربوط می شود . که در مکانها و رستوران های بزرگ استفاده می شود . این مدل دارای تیغ و پنجره آلمانی و بدنه استیل می باشد . از طرفی چرخ گوشت EC-17 دارای پایین ترین بازدهی است . از این مدل برای مصارف خانگی و فست فودها استفاده می گردد .

 

پرفروش ترین مدل چرخ گوشت الکتروکار تمام استیل

 

چرخ گوشت الکتروکار مدل EC10 از پرفروش ترین مدل این برند است . این مدل به چرخ گوشت طرح مینروا معروف است . در بیشتر سوپر پروتئینی ها این طرح ایتالیایی مورد استفاده قرار می گیرد . البته تنها به دلیل زیبایی ظاهر و بدنه استیل آن نیست که طرفداران بسیاری دارد .

 

دلیل دیگر فروش بالای این چرخ گوشت بازدهی بالای آن است که برابر 300 کیلوگرم در ساعت است . جنس گیربکس آن تایوانی است و دارای قدرت موتوری برابر 2 اسب بخار است .

 

چرخ گوشت الکتروکار تمام استیل

 

قیمت چرخ گوشت الکتروکار تمام استیل مدل 32

 

چرخ گوشت 32 الکتروکار ec10 دارای دو مدل طراحی به شکل گلویی ، روده و طوقه آبکاری شده و مدل گلویی ، روده و طوقه استیل می باشد . تفاوت قیمت چندانی بین این دو مدل وجود ندارد . اگر هم اختلافی بین آنها باشد تنها به دلیل طراحی و کارایی آنها است .

 

چرخ گوشت الکتروکار 12

 

زیباترین چرخ گوشت الکتروکار مدل 12 آن می باشد . این دستگاه دارای بدنه ای با طراحی زیبا و تهیه شده از استیل می باشد . از لحاظ بهداشتی پوشش بدنه استیل بسیار مناسب بوده و شست و شوی آن کاملا راحت و سریع انجام می پذیرد .

 

چرخ گوشت الکتروکار مدل EC17

 

چرخ گوشت الکتروکار مدل EC17 یک چرخ گوشت خانگی محسوب می شود . همانطور که در بالا هم گفته شد بازدهی پایینی دارد . به همین دلیل برای رستورانهای بزرگ کاربرد ندارد . این مدل برای مصارف خانگی بسیار ایده ال است .

 

چرخ گوشت الکتروکار 22 مدل EC76

 

نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار تمام استیل

 

وجود خدمات پس از فروش هر محصولی سبب جلب اعتماد و اطمینان مشتریان می گردد . همینطور داشتن نمایندگی آن محصول در هر شهری ایجاد رفاه و آسایش برای کاربران آن محصول می نماید . مجموعه دیجی اسکیل مفتخر است با بهره گیری از تجربیات ارزشمند و موفق 20 سال گذشته و همکاری با شرکت های توانمند و معروف و درخشان ایرانی و با دراختیار داشتن پرسنل با تجربه و مجرب و با رعایت استاندارد های کیفی با شتابی بیشتر از گذشته ، جایگاه خود را در ارتقا دهد .

 

در همین راستا با هدف ارائه خدمات فروش و پس از فروش متناسب با نیاز مشتری اقدام به معرفی و ارائه محصولات ممتاز و با کیفیت نموده است . فروشگاه دیجی اسکیل به عنوان نمایندگی چرخ گوشت الکتروکار سال هاست که در خدمت مشتریان عزیز می باشد . کارشناسان در این مجموعه به خرید و فروش و تعمیر چرخ گوشت الکتروکار و غیره… می پردازند . از طرفی در صورت نیاز به مشاوره قبل از خرید می توانید از مشاوران فروشگاه دیجی اسکیل راهنمایی بخواهید .

 

قیمت چرخ گوشت الکتروکار در سایت دیجی اسکیل به همراه انواع مختلف آن قرار گرفته است . جهت اطلاع می توانید بر روی لینک کلیک نمایید . دیجی اسکیل مجهزترین تجهیزات فروشگاهی و صنعتی ، یک مجموعه خصوصی موفق است که به عنوان مجموعه ای مستقل ، فعالیت خود را آغاز نموده است . مجموعه دیجی اسکیل در زمینه خرید و ارائه خدمات پس از فروش تجهیزات فروشگاهی و صنعتی مرتبط با نیازهای کاربران در زمینه های مختلف با اتکا به مجوزها و گواهینامه‌های رسمی خود فعالیت می‌نماید .

 

چرخ گوشت الکتروکار تمام استیل

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.