مقالات

چرخ گوشت قصابی

چرخ گوشت قصابی

چرخ گوشت قصابی یکی از اصلی ترین دستگاه هایی است که در فروشگاه های پخش مواد گوشتی ، قصابی ها و عیره … مورد استفاده قرار می گیرد . امروزه با پیشرفت تکنولوژی این دستگاه بر اساس بهترین کیفیت و جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا تولید می گردد و به دلیل حجم کاری بالا و نیز رعایت بهداشت مستلزم دارا بودن تاییدیه وزارت بهداشت می باشد .

 

چرخ گوشت قصابی

 

انواع چرخ گوشت قصابی

 

چرخ گوشت قصابی به طور معمول به صورت گیربکسی و تسمه ای با قدرت موتور بالا ارائه می گردد چرا که ارائه ی بازدهی بالا یکی از مهم ترین گزینه برای انتخاب یک چرخ گوشت خوب می باشد .

 

شایان به ذکر است فروشگاه هایی با حجم کاری پایین از چرخ گوشت تسمه ای و فروشگاه هایی که حجم کاری بالایی دارند از چرخ گوشت گیربکسی استفاده می نمایند ، ساختار ظاهری این دستگاه به دو نوع رومیزی و ایستاده تقسیم می شود ، که بر حسب نوع فعالیت مورد انتخاب قرار می گیرد . تولید دستگاه چرخ گوشت قصابی و چرخ گوشت صنعتی توسط برند مطرحی چون چرخ گوشت الکتروکار تولید و عرضه می گردد .

 

چرخ گوشت قصابی

 

خرید چرخ گوشت قصابی

 

نکاتی که هنگام خرید چرخ گوشت قصابی می بایست مورد نظر قرار گیرد عبارتند از :

 

قدرت موتور : موتور چرخ گوشت را می توان به عنوان اصلی ترین قطعه معرفی کرد که تاثیر بسیاری در عملکرد دستگاه ، سرعت و بازدهی دارد .

 

بازدهی : میزان بازدهی یکی از شرط های کاربران جهت خرید چرخ گوشت است چرا که مقدار بازدهی دستگاه می بایست جوابگوی نیاز مشتریان مجموعه ای مانند سوپرهای پروتئینی و پخش مواد گوشتی باشد . به طور معمول بازدهی چرخ گوشت قصابی بین 250 الی 500 کیلوگرم در ساعت در نظر گرفته می شود .

 

نوع برق مصرفی : برق مصرفی چرخ گوشت معمولا به صورت تکفاز یا سه فاز ارائه می گردد .

 

قطر تیغه : به طور معمول چرخ گوشت 32 ، 22 و چرخ گوشت 42 جهت استفاده در قصابی ها انتخاب می گردد .

 

کشور سازنده : سازنده ی دستگاه چرخ گوشت و نیز قطعات آن یکی از اولیت های کاربران جهت خرید چرخ گوشت می باشد زیرا خریدار معتقد است کشور سازنده تاثیر بسزایی در کیفیت محصول خواهد داشت که البته می توان گفت بلاغیر نیست .

 

با در نظر گرفتن این نکات و نیز دریافت مشاوره از کارشناسان فروش  دیجی اسکیل می توان بهترین انتخاب برای خرید چرخ گوشت قصابی را در اختیار داشته باشید .

 

چرخ گوشت قصابی

 

تفاوت چرخ گوشت قصابی با چرخ گوشت خانگی

 

چرخ گوشت قصابی در مقایسه با چرخ گوشت خانگی از بدنه ی مقاوم تر ، قدرت موتور بالاتر و بازدهی بیشتری برخوردار می باشد . قیمت چرخ گوشت قصابی یر حسب نوع کارایی و کیفیت تعیین می گردد . جهت خرید دستگاه و یا اطلاع از بروزترین قیمت چرخ گوشت الکتروکار با ما در ارتباط باشید .

 

چرخ گوشت قصابی

 

کدام مدل چرخ گوشت الکتروکار برای قصابی مناسب است ؟

 

چرخ گوشت صنعتی دستگاهی با قابلیت پذیرش ورودی از تکه های گوشت در حجم زیاد و خروجی از بازدهی بالا برای کاربران است که در انواع سایز تیغه 32 و 42 وجود دارد . در واقع اگر احتیاج به خرید یک دستگاه چرخ گیری گوشت مناسب برای رستوران و قصابی ها را دارید ، می توانیم به شما ، چرخ گوشت گیربکسی 32 و 42 و چرخ گوشت تسمه ای 32 را معرفی کنیم . اگر می خواهید مخلوطی از مواد دلچسب و لذیذ را برای کباب آماده کنید، نوع تسمه ای این چرخگوشت ها مناسب کار شماست چرا که به همراه گوشت پیاز را هم چرخ گیری می کند ولی اگر در حیطه ی کاری خود تنها می خواهید گوشت را چرخ بگیرید ، مدل گیربکسی لزوم نیازتان خواهد بود .

 

چرخ گوشت قصابی

 

اگر مصرف شما به صورتی است که نیاز دارید تا همراه گوشت مواد آبدار را هم چرخ گیری کنید بهتر است که از چرخ گوشت الکتروکار مدل های EC15 و EC16 این برند خرید داشته باشید . این محصولات دارای تسمه های قدرتمند و مقاوم در برابر رطوبت بوده که قادر به چرخ گیری پیاز، نخود و … همراه گوشت خواهند بود. چرخ گوشت صنعتی ایرانی EC16 و EC15 تسمه ای ، دارای بدنه فلزی و قطعات چدنی ست که این ساختار در دستگاه، سبب افزایش مقاومت شده است .

 

با قدرت موتور 2 اسب بخار این محصولات می توانید در هر 1 ساعت 300 کیلوگرم گوشت چرخ کرده ارائه دهید . این دستگاه ها در گروه محصولاتی با قطر تیغه 32 میلیمتر هستند ، در نتیجه مورد استفاده برای مشاغل بسیار با حجم کاری بالا خواهند بود . طراحی این چرخ گوشت الکتروکار ، به صورت ایستاده است و با وجود چهار چرخ در زیر دستگاه ، دیگر جای نگرانی از بابت حمل و نقل را برای کاربر باقی نگذاشته است .

 

چرخ گوشت مدل EC16 و EC15 از لحاظ ویژگی کاملاً شبیه به یکدیگرند با این تفاوت که میزان برق مصرفی در نوع EC15 ، تکفاز و در مدل EC16 هم تکفاز و هم سه فاز می باشد . این محصولات در نوع ضامن جلو و عقب قابل انتخاب هستند و از قابلیت گلویی متحرک و چرخش معکوس بهره می برند .

 

چرخ گوشت قصابی

 

در گروه دیگر از این دستگاه ، مدل های دیگری قرار دارند که معروف به EC19 ، EC10 و EC75 در نوع گیربکسی هستند .

 

  • چرخ گوشت ایستاده EC10 استیل و تمام استیل : قدرت موتور در این دستگاه ها در نوع تکفاز با 2 اسب بخار و در نوع سه فاز با 3 اسب بخار می باشد که می تواند 300 کیلوگرم بازدهی برای کاربر در 1 ساعت ایجاد کند . ساختار این دستگاه ها در نوع تمام استیل ، بدنه و قطعات هر دو از استیل است و در نوع استیل نیز بدنه از استیل و قطعات از چدن ساخته می شود . EC10 الکتروکار دارای قابلیت چرخش معکوس و گلویی متحرک می باشد .

 

  • چرخ گوشت 32 الکتروکار EC19 : ظاهری کلاسیک و شیک با گیربکس ساخت کشور تایوان دارد که تیغه ای در سایز 32 و پنجره اتومات را داراست . قطعات این دستگاه به راحتی از هم جدا می شوند و شستشوی را برای کاربر راحت می سازند . این دستگاه با موتور تکفاز خود که 3 اسب بخار قدرت دارد می تواند برای کاربر راندمانی برابر با 320 کیلوگرم را در یک ساعت ایجاد نماید . بدنه این چرخ گوشت الکتروکار گیربکسی از استیل و قطعات آن نیز از چدن است .

 

  • چرخ گوشت الکتروکار طرح امگا :  چرخ گوشت رومیزی EC75 ، عملکرد گیربکسی و موتور 3 اسب بخار دارد که قادر به ارائه بازدهی برابر با 320 کیلوگرم در ساعت خواهد بود . این دستگاه دارای سیستم چرخش معکوس و گلویی متحرک است و از برق مصرفی تکفاز تأمین انرژی می نماید . رنگ بندی قرمز و استیل این دستگاه ، زمینه ی انتخاب را برای کاربران راحت تر می سازد .

 

چرخ گوشت قصابی

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.