مقالات

نمایندگی باسکول پیام توزین 09125774170

باسکول تاشو پیام توزین 100 کیلویی مدل TM100

نمایندگی باسکول پیام توزین در استان تهران و استان البرز با بیش از 20 سال تجربه درخشان کاری و پایبندی به سه اصل کلیدی تضمین کیفیت ، تضمین اصل‌بودن کالا ، خدمات پس از فروش و تعهد به مشتریان خود کلیه محصولات شرکت پیام توزین را به کاربران گرامی خود ارائه می دهد . فروشگاه دیجی اسکیل مجهزترین تجهیزات فروشگاهی و صنعتی که در سال 1380 با هدف تامین نیاز آحاد جامعه به محصولات فروشگاهی و صنعتی تشکیل گردید . فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل موفق شده است با استفاده از دانش روز و با نگاه علمی به موضوعات و همچنین به کارگیری پرسنل با تجربه و خلاق محصولات با کیفیتی را در فروشگاه دیجی اسکیل عرضه نماید و گام های موثری در زمینه خرید و فروش ، تعمین قطعات ، خدمات پس از فروش انواع تجهیزات فروشگاهی و صنعتی بردارد .

نمایندگی باسکول پیام توزین

فروشگاه دیجی اسکیل نمایندگی باسکول پیام توزین در تهران است :

شرکت پیام توزین از تولید کنندگان معتبر در ایران است که فعالیت آنها در زمینه تولید انواع باسکول فروشگاهی و باسکول صنعتی می باشد که در تولیدات خود تنوع بسیاری ایجاد کرده اند تا هم تعداد محصولات و هم قدرت انتخاب متقاضیان بالا رود . شرکت پیام توزین محصولات خود را جدا از کاربردی بودن دستگاه ها ، ظاهری دلنشین و زیبایی برای دستگاه های خود خلق کرده تا با خرید باسکول پیام توزین محیط کار خود را دلنشین و زیبا کنید . باسکول پیام توزین دارای قابلیت ها و ظرفیت ها با دقت متفاوتی می باشد که مشتریان عزیزمان می توانند طبق نیاز خود دستگاه مورد نظر را خریداری کنند . باسکول پیام توزین تولید شرکتی ایرانی است که از سال 1385 وارد عرصه تولید باسکول های دیجیتالی شده است . این شرکت 10 مدل مختلف از باسکول های 100 کیلوگرم تا 2 تن را تولید کرده است و با توجه به کیفیت و مرغوب بودن کالاهای تولید شده از نظر ساختار و عملکرد ، یکی از باسکول های دیجیتالی با کیفیت بازار داخلی شمرده می شود .

 

 

علت موفقیت نمایندگی باسکول پیام توزین :

باسکول پیام توزین با تنوع بخشیدن به باسکول های خود مشاغل مختلفی از جمله میادین و میوه و تره بار و صنایع دام و طیور و عمده فروشی ها و آهن فروشی ها و معادن و کشاورزان را برای بازار خود هدف گرفته است . یکی از ویژگی های شاخص و منحصر به فرد باسکول های پیام توزین داشتن کابین یا محفظه برای نمایشگر تمامی مدل های این شرکت است . از دیگر قابلیت های قابل اشاره باسکول های پیام توزین ، داشتن باطری پشتیبان داخلی در انواع مدل ها و امکان پارسنگ در آنهاست .

ساختار باسکول پیام توزین یکی از موارد مهمی است که کاربران نیازمند اطلاعات مفید و سودمند از آن ها می باشند . شرکت پیام توزین با سابقه ی در خشان 15 ساله فعالیت در زمینه تولید باسکول های صنعتی و دیجیتال با کاربری فروشگاهی و در مدل های چرخدار و ثابت با در نظر گرفتن کیفیت و تنوع بالای محصولات و هم چنین در اولویت قرار دادن نیازهای مشتریان خود پرچمدار در عرصه تولید باسکول های مقرون به صرفه با ساختار ظاهری مستحکم و بسیار قوی می باشد .

شرکت باسکول سازی پیام توزین با مدیریت جناب آقای مهندس سوران پیامی ، تمامی محصولات خود را با 14 ماه گارانتی بدون قید و شرط و خدمات پس از فروش گسترده مادام العمر به کاربران خود عرضه می دارد . انواع محصولات قابل ارائه توسط این برند خوشنام در وزن های متفاوتی می باشد که جوابگوی غالب کسب و کارهای فروشگاهی و سیار و غیره … می باشند.  باسکول پیام توزین با تنوع بالا و کاربری فروشگاهی در گروه باسکول دیجیتال قرار گرفته است ، باسکول دیجیتال پیام توزین در واقع یک باسکول اقتصادی است که با سازه های سبک تر طراحی شده است که در مجموع موجب می گردد لیست قیمت باسکول پیام توزین بسیار ایده آل تعیین شود این در حالی است که کیفیت توزین باسکول دیجیتالی نیز ایده آل بوده و در عملکرد توزین اختلال ایجاد نمی نماید.

باسکول پیام توزین بیشتر شرایط فروشگاهی داشته و برای کارهای سبک توصیه می گردد و عموما به عنوان باسکول پرتابل استفاده می گردد که به دلیل وزن پایین باسکول به راحتی می توان جا به جا نمود و به صورت سیار از باسکول دیجیتال استفاده کرد ، اندازه و ابعاد باسکول به گونه ای طراحی شده است که کمترین سازه را مورد استفاده قرار دهد این امر موجب شده است که باسکول پیام توزین یک باسکول ارزان قیمت و با کیفیت شناخته شود .

خرید از نمایندگی باسکول پیام توزین :

نمایندگی باسکول پیام توزین

وجود نمایندگی باسکول پیام توزین باعث می شود تا خریداران امن‌ ترین ، به صرفه ترین و ارزان ترین راه‌ ها را برای خرید انواع باسکول پیام توزین انتخاب کنند و خرید از نمایندگی باسکول پیام توزین همیشه از عقلانی‌ ترین موارد خرید به حساب می آید . فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل به عنوان نمایندگی باسکول پیام توزین و دیگر محصولات این شرکت خوشنام در صنعت توزین و اندازه گیری داخلی ، سعی دارد تا تجربه خرید ازنمایندگی باسکول پیام توزین را به صورت اینترنتی و مجازی میسر کند و بتواند در نوع خود کامل‌ترین نمایندگی باسکول پیام توزین باشد .

لازم به ذکر است که فروشگاه اینترنتی دیجی اسکیل نماینده فروش محصولات پیام توزین با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت در سراسر کشور عزیزمان ایران می باشد . در نمایندگی باسکول پیام توزین دستگاه های باسکول پیام توزین در ظرفیت های مختلف تولید و به بازار عرضه شده است . انواع باسکول پیام توزین با عنوان TS تولید می شود و همه آنها نمونه های مختلفی از یک مدل هستند .

انواع باسکول در نمایندگی باسکول پیام توزین :

نمایندگی باسکول پیام توزین

  • باسکول پیام توزین 100 کیلوگرم
  • باسکول پیام توزین 150 کیلوگرم
  • باسکول پیام توزین 200 کیلوگرم
  • باسکول پیام توزین 300 کیلوگرم
  • باسکول پیام توزین 400 کیلوگرم
  • باسکول پیام توزین 500 کیلوگرم
  • باسکول پیام توزین 700 کیلوگرم
  • باسکول پیام توزین 1 تن
  • باسکول پیام توزین 2 تن

با این حال در ساختار باسکول پیام توزین دو نوع از باسکول پیام توزین را می توان در میان تولیدات این شرکت جستجو کرد ، مدل هایی با علمک تاشو و مدل هایی با علمک ثابت . همین دو نمونه انواع باسکول پیام توزین و عملکرد ترازوی دیجیتالی پیام توزین را تشکیل می دهند که تولید و به بازار عرضه شده است . بیشتر این مقیاس های توزین دارای اتاقکی فلزی می باشند که نمایشگر در آن قرار می گیرد که سبب می شود تا از نمایشگر در برابر ضربات احتمالی محافظت کند . اغلب باسکول پیام توزین قابلیت تاشو دارند که برای جا به جایی فضای کمی را اشغال می کنند و در برخی از دستگاه ها به جای پایه ثابت از پایه چرخ دار استفاده شده است . گاردی که به کفه نصب شده در برخی دستگاه ها قابلیت تاشو دارد و در برخی بصورت ثابت نصب شده است . ابعاد کفه این دستگاه ها به نسبت ظرفیت آنها داری فضای مناسبی برای مرسوله ها می باشد .

نمایندگی باسکول پیام توزین 09125774170

چرا باید از نمایندگی باسکول پیام توزین خرید کنیم ؟؟؟

باسکول های پیام توزین همزمان خصیصه های مثبت و مهم باسکول ها را با هم دارند و ماندگاری و حساسیت و سازگاری با نیازهای روز را برای خریداران برآورده خواهند کرد . در کنار تمامی این محاسن ، ارزان قیمت بودن ، ویژگی قابل تامل باسکول پیام توزین در بازار نابسامان قیمت هاست . تردیدی نیست که خریداران همواره از محصولی استقبال می کنند که شاخص های برتر تولید را یکجا داشته باشد. برتری در این شاخص ها خرید و فروش باسکول پیام توزین و هر محصول دیگر را تضمین خواهد کرد . شاخص هایی کمی و کیفی در ساخت ، که خریدار را از آنچه می خرد ، راضی نگه دارد .

خرید باسکول پیام توزین برای خریداران چنین حکمی خواهد داشت . چراکه دارای تمامی شاخص های کمی و کیفی است . خوشبختانه صنعت باسکول سازی داخل کشور به قدری قدرتمند است که با تولیدات خود بازار داخلی را تامین کند. از طرف دیگر تولید در داخل ، قیمت تمام شده هر محصولی را متناسب با بازار داخلی نگه می دارد . به این ترتیب قیمت باسکول پیام توزین نیز معقول و منطقی است و استطاعت خرید آن برای اقشار زیادی فراهم است .

باسکول پیام توزین با نمادی که از خود با رنگ آمیزی نارنجی و مشکی باسکول هایش به جا می گذارد ، نشان معتبر و شناخته شده ای به جا گذاشته است که صرفا نمایان کننده نام این شرکت نیست ، بلکه نشان دهنده کیفیت و توانمندی شرکتی است که در کوتاه ترین زمان ، توانسته به صف اول بازار خرید و فروش باسکول برسد و این را وامدار کیفیتی است که در ساخت محصولاتش به خرج می دهد. دیجی اسکیل به عنوان یکی از معتبرترین نمایندگی باسکول پیام توزین در زمینه فروش انواع باسکول های صنعتی موفق شده تا همگام با فروشگاه‌ های دیگر ، جایگاه ویژه ای در صنعت توزین کسب نماید .

نمایندگی باسکول پیام توزین

مجموعه دیجی اسکیل به عنوان نمایندگی باسکول پیام توزین مفتخر است با بهره گیری از تجربیات ارزشمند و موفق 20 سال گذشته و همکاری با شرکت های توانمند و معروف و درخشان ایرانی و با دراختیار داشتن پرسنل با تجربه و مجرب و با رعایت استاندارد های کیفی با شتابی بیشتر از گذشته ، جایگاه خود را در ارتقا دهد در همین راستا نمایندگی باسکول پیام توزین با هدف ارائه خدمات فروش و پس از فروش متناسب با نیاز مشتری اقدام به معرفی و ارائه محصولات ممتاز و با کیفیت نموده است .

جهت دریافت مشاوره و یا سفارش محصول با کارشناسان ما در مرکز فروش دیجی اسکیل نمایندگی باسکول پیام توزین تماس حاصل نمایید . ما با کمایل میل در خدمت شما خواهیم بود و اطلاعات جامع و لازم را در اسرع وقت در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد .علاوه بر انواع باسکول های پیام توزین ، انواع ترازوهای محک در سایت فروشگاهی اینترنتی دیجی اسکیل موجود می باشند و شما کاربران گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ترازوی محک می توانید مقاله ترازوی محک 30 کیلویی را مطالعه فرمایید .

خانم شکی کارشناس ارشد فروش نمایندگی باسکول پیام توزین در تهران :

خط های مستقیم خانم شکی :

02166086112

02166086098

02166858262

02166858268

تلفن همراه خانم شکی :

09125774170

09190944813

09190616115

09101993575

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.